g som i

härliga underbara morgon. vaknade lika pigg som vanligt.... suck
ut i kylan skyna till bussen, jag måste säga att det är riktigt underbart att bo endast en trappa ner från busshållsplatsen! samtidigt osm bussen dyker upp upptäcker jag till min besvikelse att jag glömt telefonen hemma! bra jobbat! väntar viktiga samtal på den... fast hur stor är chansen att de ringer dagen efter jag lämnat ut cv? inte vet jag iaf.... hoppas att jag inte har några missade samtal.
i min deppiga morgon får jag ett glatt besked om att jag klarat matteprovet! jihoo!
nu har humörsmätaren stigit från gult till precis grönt!
dags att åka hem tycker jag, betat igenom en mattelektion och nu återstår ett x antal timmar kvar av praktik!

nu ska jag tänka positivt! inte dra ner mig själv i den dystra verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0