inbitna-klockan-sex-rutinen

känner mig lagom inbiten i rutinen; äta klockan sex.
här stod jag nu, lagom till klockan sex, med en tallrik med mat jag lagat och inser att jag faktiskt inte va hungrig utan det va tanken på att klockan snart va sex jag ställde mig och lagade mat!

i alla mina dar har min familj endast samlats vid en tid om dygenet. klockan sex. då serverades middagen! va man inte där, SYND! då va risken att maten va slut när man skulle ta! tji fick du för att du kom tio minuter sent till middan!

nu är jag i alla fall mätt och belåten, men fortfarande ensamen då den andra bybon i den här lägenheten jobbar och kommer inte hem för en klockan 11, då redan jag kommer haft finbesök av john blund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0