till allas ära

jag tänkte nu när jag har flyttat hemifrån, bort ifrån civilisationen (skämt åt sido då jag faktiskt har flyttat närmare stan!) att uppdatera folket, framför allt tänka jag på min lilla mamma som kanske undrar va jag har för mig på hennes föredetta teratorium!

vad gör jag då om dagarna?
skulle ni inte tro att klockan va tvugen att ringa en lördag? 07.00? Självfallet! pojken min skulle upp och iväg och skriva tenta! snark, tur som jag har kan jag sova i ur och skur och somna genast om.

klockan slog 9 och våra älskade fåglar vaknat! ingen ljuv melodi i mina öron! somnar om...

sen resten av dan har tillbringats vid tv, och i köket!

nu ska vi mysa i soffan till filmen the tourist och käka taco chips med tillbehörande tacosåser! Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0