MEEEN... håll kvar din plats i kön

söndag. idag va mitt mål att sova helt ostört tills jag vakna... MEEEN.. fick jag det? nej. klockan nio fick vi höra ljuva melodier som skar i ens nyvakna öra utav fårglarna... upp och stänga igen alla dörrar! suck!

klick klick klick... vad nu?
- äsch det slutar snart
klick klick klick
- nej nu är det slut..
klick klick klick
- men vad iii ****?
öppnar fönsterruntan och ner rasa massa droppandes snöö.
äntligen tyst!
friden höll sig enda till klockan 12! upp och hoppa lilla råtta!

matematik stog det på dagens söndagsschema! och det har jag tillbringat dagen med lite halvhjärtat...
återstår att vänta imorgon på provet och se om jag har plugga tillräckligt...

Kommentarer
Postat av: Snyggmormor

hallå!!!



vad roligt och vad glad jag blir!!!!!



Jag tänker på dig varje dag!! Sms:ade härom dagen då du berättade att du lyssnade på Verkligheten men du svarade inte...:(



Puss o Kram

2011-01-16 @ 22:04:33
URL: http://blogg.amelia.se/snyggmormor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0