vem släckte ljuset?

svart som natten är det hemma... tur att jag inte är där då, utan sitter i skolan och ... kollar hundvaplar istället! kärlek vid första ögonkastet på alla små chihuahavalpar! ge mig!
de husdjur jag har, de vill säga två små mini papegjoror är inte så jätte keliga av sig, det närmsta den ena vågar närma sig mig är mitt huvud eller min mattalrik. ingen höjdare de inte. och så är dom perversa. de enda som snurrar runt i deras hjärnor är att göra fågelbebisar och vart den perfekta platsen att göra det på är någonstans i vårat kök. nej tack!

har planer på att vara budbärare åt mig själv och lämna ut mitt cv idag på willys och ica! hoppas hoppas! vore skönt med lite extra klirr i kassan igen!

Chihuahua tik 4 mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0